|
Nocturne for the baby yet to be born |
![]()
|
Nocturne for the baby yet to be born |
|
Het nog niet geboren babytje van Inez en Michiel Vlam-Goossens. De 2 themas voor dit liedje, e-e-c-e-a-g-e en de omkering e-g-a-e-c-e-e worden gevormd door letters te gebruiken uit de voor- en achternamen van beide ouders. |

![]()
|
Song for the baby |
|
|
Zoontje van Michiel en Inez. De toekomstige ouders dwongen de belofte af voor een tweede compositie bij de geboorte van hun kind. |

![]()
|
Starting piano-lessons |
|
|
Een variatie op het overbekende werkje van Beethoven uit het meer traditionele lesrepertoire. |

![]()
|
Uncomplicated years with a happy whistle |
|
Het familiefluitje diende als thema-materiaal voor dit stuk. |

![]()
|
Happy Whistle II |
|
Als grapje voor haar oudste zuster verwerkte ze in de eerste maten opnieuw het familiefluitje dat steeds weer hier en daar, soms vermomd in een mineurjasje, opduikt. |

![]()
|
For Granny |
|
Who loves the Waltz and me met een zweem van nostalgie. |

![]()
|
Twenty-five years of ups and downs |
|
|
schreef zij voor een jubilaris die ook van Chopin hield. |

![]()
|
Waltz San Rocco' or how to learn to walk again |
|
Opnieuw leren lopen na een heupoperatie in de Italiaanse kliniek "San Rocco". |

![]()
|
Problems, solutions, problems, solutions? |
|
Soms lijkt een vredige oplossing in zicht . |

Geen menu? Klik dan hier.